Eén herkenbaar en zichtbaar Kennishuis voor klantcontact: Coniche! 

Klantcontactoptimalisatie is een vak dat vanuit meerdere disciplines benaderd moet worden wil het goed renderen. Daarom bieden wij alle kennisvormen onder 1 dak, zodat onze klanten de theorie in de praktijk kunnen brengen met hun eigen mensen. Zo bouw je aan een duurzame omgeving voor klantcontact.  

Conicheéén sterk merk  

Naast advies en analyse, (interim) management, recruitment en training & coaching, biedt Coniche een breed scala aan opleidingen, van MBO tot MBA. Juist door deze combinatie wil Coniche zich onderscheiden van de traditionele consultancy. Wij staan dichtbij onze relaties. Om samen een duurzame inrichting te creëren.  

Theorie en praktijk: ‘Coniche weet van klanten’  

 ‘Coniche weet van klanten’. Een slogan die de combinatie van onze kennis en aanpak, nuchter en oer-Hollands beschrijft.” Wij hebben de overtuiging dat ons vakgebied altijd in beweging is, op alle verschillende fronten. Dát is de reden waarom wij de kennispartner voor onze relaties zijn op het gebied van klantcontact; Coniche weet van klanten.  

Hoe wij dit doen?

Door ervaren professionals met elkaar te verbinden vanuit hun passie in een compleet zelfsturende organisatie.